מדפלוס פתרונות רפואים

שירות אבחון רפואי מהיר באופן פרטי

המקרה שלכם לא סובל דיחוי? אנו במדפלוס מומחים בניהול מצבים רפואיים מורכבים משלב של האבחון מהיר ועד לרפואה שלמה!

אבחון רפואי פרטי

יש לכם כאבים בלתי נסבלים זמן רב ואתם לא יודעים ממה זה נובע? או שפתאום החל כאב חזק מאוד בגב, בטן או בראש בשילוב סימפטומים לדוגמא של חולשה ועייפות, ואתם רוצים להיבדק במהירות ללא צורך לחכות זמן רב לתור פנוי בקופת חולים או מיון? הפתרון הוא אבחון מהיר דרך ״מד פלוס״.

מתקשרים אלינו עכשיו או משאירים פרטים למטה ומתחילים את בירור רפואי מותאם אישית כבר מחר,  או בכל זמן שמתאים לכם.

אבחון מהיר הוא תהליך אבחון רפואי המתבצע במהירות יחסית, לעומת תהליך אבחון רגיל שיכול להימשך שבועות או חודשים. אבחון מהיר יכול להיות חשוב במקרים בהם יש חשש למחלה קשה או מסכנת חיים, או במקרים בהם סובל מכאבים או תסמינים אחרים המשפיעים על איכות החיים.

אילו שירותי אבחון רפואי מהיר ניתן לעשות באופן פרטי

אבחון מהיר יכול להתבצע במגוון דרכים ויכול אף להתבצע בבית הלקוח, בהתאם לסוג המחלה או המצב הרפואי הנדרש לאבחון. בין השיטות הנפוצות לאבחון מהיר ניתן למצוא:

• בדיקות הדמיה, כגון צילום רנטגן, אולטרסאונד, CT או MRI
  • בדיקות מעבדה, כגון בדיקות שתן, צואה או בדיקות דם מיוחדות
  • בדיקות פולשניות, כגון ביופסיה או בדיקת אנדוסקופיה

ההחלטה האם לבצע אבחון מהיר תלויה במספר גורמים, לדוגמא:

• חומרת המצב הרפואי
  • גיל המטופל
  • מצבו הבריאותי הכללי של המטופל

יתרונות אבחון מהיר:

• מאפשר קבלת טיפול רפואי מוקדם יותר, מה שיכול לשפר את סיכויי ההחלמה וגילוי מוקדם של מחלה.
  • מפחית את הסבל של המטופל אשר לרוב סובל מכאבים
  • חוסך זמן ומאמץ למטופל ולמשפחתו
  • ניתן לעשות באופן פרטי

למה לבחור באבחון המהיר של ״מד פלוס״?

מהירות לצד מקצועית!

אנחנו מאוד מקפידים שתקבלו את השירות במהירות אך לצד זה ללא פשרות באיכות של האבחון. אצלנו עובדים רופאים מקצועיים לצד ציוד המתקדם ביותר שיש. את השירות אתם תקבלו באופן מיידי אפילו מהיום להיום או מהיום למחר!

שירות אישי ופרטיות

הרופאים שלנו וצוות האחיות הם לא רק המקצועיים ביותר הם גם ידאגו לספק לכם שירות אישי אדיב, פרטיות כי אצלנו השירות הוא ערך מוביל.

שקט נפשי וגילו מוקדם של מחלות

למה לסבול אם אפשר להתחיל את הטיפול באופן מיידי? בעזרת אבחון מהיר תוכלו לקבל את הטיפול המתאים ולהפסיק לסבול מכאבים. בנוסף, האבחון המהיר יכול לגלות מחלות שחייבים לטפל באופן מיידי.

להזמנת תור, כתבו לנו בוואטסאפ, התקשרו או השאירו פנייה

מלאו את הטופס ואנו נחזור אליכם במהרה

הצעד הראשון לפתרון הבעיה הרפואית שלכם מתחיל במילוי טופס כאן למטה ותוכלו לקבל יעוץ עם המומחים שלנו. אנחנו כאן כדי לספק לכם את ההדרכה והתמיכה שאתם צריכים לפתרון הבעיה במיידי ובאופן מקצועי.