טיפול יעיל ומקצועי בנוחות של הבית

הזמנת רופא אורתופד עד הבית

הזמנת רופא אורתופד עד הבית היא אפשרות מצויינת אשר בעזרתה תוכלו לקבל את הטיפול הרפואי לו אתם זקוקים מרופא אורתופד מומחה ישירות בביתכם. במקום להתמודד עם נסיעות והמתנות ממושכות במרפאות, בתי חולים ומעבדות, ניתן לקבל טיפול איכותי ומקצועי בנוחות הסביבה המוכרת והנוחה של ביתכם או משרדכם.

למה כדאי  להזמין אורטופד הביתה?

יתרונות בהזמנת רופא אורטופד עד הבית:

נוחות: קבלת הטיפול האישי והמקצועי בסביבת הבית מסייעת להפחית את הנסיעות למרפאות ובתי חולים, ומקנה לכם זמן יקר לטובת התאוששות.

התאמה אישית: הרופא האורתופד מתמודד ישירות עם צרכיכם ומתאים את הטיפול למצב המדויק שלכם. הוא יכול לבחון את מוגבלויות התנועה, לבצע בדיקות נוספות, וליעוץ בנושאים רלוונטיים כבר בבית שלכם.

חיסכון בזמן: כל התהליך הרפואי, כולל הבדיקות והטיפולים, מתבצע בביתכם בזמן שנוח לכם. אין צורך להתנהל ולהיות כפוף לתורים ושעות פתיחה של מרפאות ובתי חולים.

מה כולל השירות:

שירות הרופא אורתופד הביתי כולל:

• אבחון וטיפול במגוון מחלות ותופעות בקשת התנועה, כולל שברים, סדקים, דלקות וזיהומים במערכת העצמות והשרירים.
  • תרופות והוראות לשימור ושיקום התנועה.
  • ייעוץ רפואי בנושאים הקשורים לתחום האורתופדיה.
  • בדיקות איכותיות במעבדות חיצוניות לשם אבחון מדויק ומקצועי.

מה כולל השירות

באיזה תחומים/מחלות הרופא האורתופד יכול לטפל בבית?

הרופא אורתופד אשר יגיע לביתכם מתמחה בטיפול במגוון מחלות ובעיות רפואיות, כולל:

• שברים ואובדן רקמות במערכת העצמות והשרירים.
  • דלקות, זיהומים ופציעות במערכת המיתרים, הסחוסים והפרקים.
  • תופעות נוספות במערכת העצמות והשרירים, ארטריטיס (דלקת פרקים) ובעיות רפואיות אחרות.

6 תסמינים הדורשים ביקור בית של רופא אורתופד

ישנם כמה תסמינים הדורשים ביקור בית של רופא אורתופד, אשר עשויים להצביע על הפרעות בעצמותצ ובמפרקים, כגון:

• נפיחות וחום של פרקי כף היד והידיים, מלווים בכאבי בוקר מתמשכים או נוקשות במפרקים (עשויים להצביע על דלקת מפרקים שגרונית  rheumatoid arthritis).
  • כאבי גב בלתי מוסברים, אובדן הדרגתי של גובה ועקמומיות הגב (עשויים להצביע על אוסטיאופורוזיס).
  • נוקשות מפרקים וירידה בטווח התנועה והתפקוד (עשויים להצביע על דלקת פרקים).
  • כתף אחת או ירך אחת גבוהה מהשנייה (עשויה להעיד על עקמת).
  • כאבי עצמות או מפרקים עם תנועה (הנגרמת משימוש יתר- שחיקה).
  • כאבי עצמות במנוחה (עשויים להצביע על בעיות שונות ומגוונות).

כיצד ניתן להזמין את השירות

כדי להזמין את שירות שיקום אורטופדי עד הבית באופן פרטי, יש ליצור איתנו קשר דרך הווטאספ, טלפון או מילוי טופס ולאחר שיחה ראשונית והבנה של המצב הרפואי הרופא יגיע במהרה אליכם הביתה, למשרד או למלון בו אתם שוהים.

תשובת לשאלות פופולריות

האם הטיפול מדויק כמו טיפול במרכז רפואי? קבלת טיפול רפואי מאחות בבית הינו טיפול יעיל ומדויק כמו קבלת טיפול במרכז רפואי. האחות או האח שמגיעים לביתכם הם אנשי מקצוע מיומנים ומוסמכים, שעובדים בהתאם להנחיות הרופא המטפל. הם משתמשים בציוד מתקדם ובתנאי היגיינה מחמירים. הם מבצעים את השירות באופן אישי ומלווה, ומדווחים את התוצאות ישירות לרופא המטפל. בנוסף, קבלת טיפול בבית מאפשרת להמנע מהתחלה או החמרה של מחלות או זיהומים שנרכשים בבתי חולים או במרכזים רפואיים.
המחירים יכולים להשתנות בהתאם למגוון הבדיקות או הטיפולים הנדרשים ולמיקום הגיאוגרפי. כדי לקבל מחיר מדויק עבור השירותים שתרצו לקבל, מומלץ ליצור קשר עם המעבדה או עם רופא המטפל שלכם ולשאול לגבי תעריפים והטבות שהם מציעים. ניתן להתייעץ עם ביטוח הבריאות שלכם לגבי כיסוי חלק מהשירותים. כיצד ניתן להזמין את השירות? כדי להזמין את השירות, תוכלו ליצור קשר ישירות עם הרופא המטפל שלך או עם המעבדה הרפואית שתרצו להשתמש בשירותים שלה. ניתן גם להתקשר למוקד שירותים של המעבדה או לשלוח בקשה בדואר אלקטרוני. בשיחה או בהודעה תוכלו לפרט את הבדיקות הנדרשות או את הטיפול הרפואי המבוקש, ולתאם זמן ומקום נוחים לכם לביצוע השירותים במקום שנקבע.\

מלאו את הטופס ואנו נחזור אליכם במהרה

הצעד הראשון לפתרון הבעיה הרפואית שלכם מתחיל במילוי טופס כאן למטה ותוכלו לקבל יעוץ עם המומחים שלנו. אנחנו כאן כדי לספק לכם את ההדרכה והתמיכה שאתם צריכים לפתרון הבעיה במיידי ובאופן מקצועי.