תחומי פעילות

MedPlus מספקת מזה 20 שנה שירותים בתחום תיירות המרפא. בעקבות המצב הנוכחי ומשבר הקורונה, החלטנו להוסיף מחלקה המיועדת לקהל הישראלי שמטרתה להתוות דרך קצרה ובטוחה לפתרון רפואי אופטימלי לישראלים הזקוקים לו.
מטופלים החשים כי הם תקועים ללא חוות דעת רפואית זמינה ומקצועית ונופלים בין הכסאות, זוכים לליווי אישי של מומחים ויצירת מסלול מהיר עד לטיפול במטרה למזער את הקשיים הבירוקרטיים והתפעוליים.

אחות עד הבית

 – בניית תוכנית מעקב שוטף בהתאם לטיפול

 – הפניה לבדיקות / ייעוצים / טיפולים

 – בירור / אבחון מהיר

 – הכוונה רפואית

 – תיאום הטיפול בין כלל הגורמים המטפלים

 – ליווי רפואי אישי במסגרת פרטית / ציבורית

חוות דעת רפואית שניה

ממצאים רפואיים הם לעיתים קרובות מבלבלים ונתונים לפרשנות. כמו כל אדם, במקרים מסוימים גם רופא בכיר יכול לטעות. בכל המקרים הללו ומקרים דומים, יש לקחת בחשבון שיש לחפש אחר חוות דעת רפואית שניה. צוות MedPlus מתמחה במתן חוות דעת רפואית שניה עבור מטופלים הזקוקים לה:
- מטופלים שקיבלו אבחנה של מחלה רפואית קשה וזקוקים לחוות דעת נוספת
- מטופלים המעוניינים לברר אודות דרכי טיפול או גישה טיפולית שונה מזו שהוצעה לכתחילה
- במצבים רפואיים בהם תוצאות הבדיקות אינן חד משמעיות
- במצבים בהם המטופל אינו בטוח באשר לבטיחות הטיפול וחושש מהשלכותיו הבריאותיות ברוב המקרים, שמיעת חוות דעת נוספת מרופא נוסף יכול לסייע למטופל להתמודד בצורה יעילה יותר עם המצב הרפואי שנקלע אליו.

ייעוץ טלפוני זמין

במידה והתעוררה בעיה רפואית ואתם מתלבטים
מה לעשות, או לא בטוחים בנוגע לתרופה שעליכם ליטול,
יש מה לעשות!
לא תמיד תוכלו לעזוב הכל ולרוץ לרופא,
אך כמעט תמיד תוכלו להיוועץ עם מומחי MedPlus בשירות התמיכה הטלפוני.
במסגרת השירות תוכלו להנות מגיבוי טלפוני צמוד הניתן מטעם אחד מהרופאים הבכירים שלנו, בכל בעיה או צורך שיתעוררו.
מענה לגבי תרופות, המלצות, הכוונה וסיוע בנוגע לטיפול רפואי וקבלת החלטות מושכלות.
הכל בנעימות, ברוגע ובזמינות מקסימלית.
שעות השירות: 08:00-19:00
במקרים דחופים - גם בלילה.