שאלות ותשובות

בהחלט כן. מדפלוס מסייעת למטופל לקבל חוות דעת רפואית שניה באופן מהיר, ולהגיע לרופאים בכירים במקרים בהם מטופל לא הצליח לקבל תור מוקדם מספיק במערכת הציבורית.

על מנת שנוכל לסייע למטופל בהתאם לבעיה הרפואית האישית שלו ולבנות עבורו תוכנית בירור/טיפול רפואי מיטבית, נבקש להמציא את המסמכים הבאים:

 – הסכם התקשרות מרכז-מטופל חתום (כפי שנשלח מ-MedPlus)

 – דו”ח ניפוק תרופות 1-5 שנים  אחרונות – מומלץ להוציא דו”ח  מלא של כל התרופות הקבועות

 – סיכום מידע רפואי כולל אבחנות רפואיות (ניתן להזמין מרופא המשפחה)

 – סיכומי אשפוז בהקשר המחלה או הבעיה הרפואית הנוכחית

קופת החולים לא משתתפת בהוצאות השירות
לעיתים כן. ממצאי הבדיקות עשויים להיות מבלבלים ונתונים לפרשנות נוספת, או מושפעים מהגישות הרפואיות השונות ודרכי הטיפול אליהם התרגלו המטופלים לאורך שנים. בשורה התחתונה- ההרגשה האישית שלכם היא זו שקובעת. המענה הרפואי שמקבלים דרך מערכת הבריאות לא תמיד עונה על צרכי המטופלים.

כן, השירות כולל גם ביקורי בית של אחיות ורופאים מוסמכים. ניתן לקבל פרטים נוספים בעמוד ‘רפואה עד הבית’.

חשוב להדגיש כי המחיר אינו כולל בדיקות. העלות היא נטו עבור הליווי הרפואי האישי על ידי צוות מדפלוס, כלומר חוות הדעת הרפואית וסיוע אישי לקידום התהליך לזימון התורים למומחים.
רופאים בעלי שם מבתי חולים ממשלתיים ופרטיים, רובם מנהלי מחלקות, סגנים, או רופאים מומחים מהמרכזים הרפואיים המובילים בישראל.